凡曦晃

暗夜行路...

凿井得铜奴得翁.

©凡曦晃
Powered by LOFTER
 
Mermaid girl (Extended RRver.) - 森永真由美
Glitter/神巫詞 森永真由美

(*¯︶¯*)


I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Waiting for a honey man.
在等待一个完美男人
De-dup-i-dip-i sing a song. De-dup-i-dip-i
唱着歌
Love me take me there.
爱我就带我走吧
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Oh I'm in a heavenly world.
我在一个天堂般的世界
De-dup-i-dip-i call my name. De-dup-i-dip-i
呼唤我的名字
De-dup-i-dip-i hold me long. De-dup-i-dip-i
永远和我在一起
I lived in an ocean, in a coral palace.
我住在海洋的珊瑚宫殿里
Grown up in comfort sweet princess.
是在舒适的环境中长大的甜美公主
Sugar and spices and all that's nice.
酸甜苦辣都是那么的美
The missing ingredient was just your presence.
所缺少的,只是你的出现
One day a witch gave me lovely legs.
有一天,一位女巫给了我美丽的双腿
To come up to your side.
让我来到你身边
I know this dreamy world's a fairytale.
我知道这梦幻般的世界是一个童话
But could you kiss me here.
但是在这里你能亲吻我吗
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Waiting for a honey man.
在等待一个完美男人
De-dup-i-dip-i sing a song. De-dup-i-dip-i
唱着歌
Love me take me there.
爱我就带我走吧
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Oh I'm in a heavenly world.
在等待一个完美男人
De-dup-i-dip-i call my name. De-dup-i-dip-i
呼唤我的名字
De-dup-i-dip-i hold me long. De-dup-i-dip-i
永远和我在一起
When the sun is gone, stars appear in darkness.
当太阳落下 夜幕降临
Noticed you've chosen another princess.
我发现你选择了另外的公主
Parsley, sage, rosemary and thyme.
欧芹草 鼠尾草 迷迭香和百里香
Dance alone with smile for you till sunrise.
和你欢快的跳着舞直到天亮
That day I gave her my clear voice.
那天我将我清澈的声音交给了她
Instead of a shiny day.
而不是那耀眼的天
I know this silent song's a fairytale.
我知道这首无言歌是一个神话
Ah could you hear me please.
你能听到我的呼唤吗
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Waiting for a honey man.
在等待一个完美男人
De-dup-i-dip-i sing a song. De-dup-i-dip-i
唱着歌
Love me take me there.
爱我就带我走吧
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Oh I'm in a heavenly world.
我在一个天堂般的世界
De-dup-i-dip-i call my name. De-dup-i-dip-i
呼唤我的名字
De-dup-i-dip-i hold me long. De-dup-i-dip-i
永远和我在一起
Bubbles sparkle and disappear.
水泡迸发而消失
Into the deep blue sea.
在那蓝色深海中
I know my life is a sad fairytale.
我知道我的命运是一个悲伤的通话
So could you wipe my tears.
所以你能擦干我的眼泪吗
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Waiting for a honey man.
在等待一个完美男人
De-dup-i-dip-i sing a song. De-dup-i-dip-i
唱着歌
Love me take me there.
爱我就带我走吧
I'm a twinkle little mermaid girl.
我是一只闪亮的小美人鱼
Oh I'm in a heavenly world.
我在一个天堂般的世界
De-dup-i-dip-i call my name. De-dup-i-dip-i
呼唤我的名字
De-dup-i-dip-i hold me long. De-dup-i-dip-i
永远和我在一起